Сокальська гімназія

  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"


План роботи з обдарованими дітьми

План заходів щодо розвитку науково-педагогічного проекту «Інтелект України»

 



  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"




  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"




  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"




  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"


До уваги гімназистів!!!

Захист науково-дослідницьких робіт

відбудеться 03-04 червня 2015 р.



  

Пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи :: Проект "Обдарована дитина"


 

  
Епоха, що настала, - епоха змін, інновацій, епоха інтелекту, – диктує свої умови життя, висуває нові вимоги до людини. Якісно нові зміни в суспільстві переконують, що найбільшою цінністю є неповторна людська особистість з її нахилами, вподобаннями, обдаруваннями.
   То ж виявлення розумової обдарованості (інтелектуальної і творчої), спеціальних здібностей у дітей, їх розвиток і реалізація є однією з актуальних проблем на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики.


 МЕТА ПРОЕКТУ:  створити умови для розвитку творчої обдарованої особистості, підтримка здібностей і обдарувань гімназиста.

 ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ
1.      Виявити потенційні можливості   учня.

2.      Забезпечити сприятливі умови поетапного розвитку дітей різних вікових груп з урахуванням індивідуальних, вікових особливостей, а також специфіки прояву творчого потенціалу в різних видах діяльності;
3.      Надати кожному учневі допомогу в розвитку його здібностей;
4.      Створити умови для самостійної діяльності учня;
5.      Стимулювати розвиток творчого потенціалу особистості.

 ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ  ПРОЕКТУ:
1. Генерація нових ідей (продукту гімназиста);
2. Зростання інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу суспільства та особистості;
3. Створення належних умов для творчого самовдосконалення молоді та його стимулювання;
4. Оволодіння учнями практичними прийомами і навичками саморегуляції та самоудосконалення;

5. Залучення обдарованих учнів до участі у житті школи, району, області;
6. Випускник гімназії –особистість, яка може перенести свої знання, уміння в нові ситуації, людина впевнена у свої сили із власним баченням і переконанням.


План реалізації проекту "Обдарована дитина"
Засідання  мобільної творчої
групи з питань реалізації проекту ,Презентація засідання 
Організація роботи НТГ

Циклограма організації науково-дослідницької роботи





Проект "Обдарована дитина" Проект "Музейна справа" П-кт "Шкільна журналістика" Проект "NET -школа України" Проект "Євроінтеграція" Виховна програма "Особиста ..."