Проект розроблено з метою формування світоглядних орієнтацій особистості, вироблення власної філософії життєдіяльності, толерантності та гуманізму. Формування цих якостей можливе за допомогою рівня правових, політичних, економічних, культурологічних знань і вмінь, які вони мають здобути у процесі залучення до роботи у шкільному медіа-центрі. Мета проекту: Забезпечення права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети, організації прес-клубу для юних журналістів та їх навчання. Основні завдання:
* реалізувати на практиці право дитини на вільне висловлювання; * розширити знання молоді з громадянської освіти; * розвивати навички критичного мислення; * розвивати творчі здібності та вміння викладати свої думки в письмовій формі; * активізувати молодь в громадянській журналістиці; * розвивати навички планування та роботи в команді.
Кроки: • Підготовчий етап: зібрання ініціативної групи; проведення занять та тренінгів; постановка проблеми (обговорення ситуації). • Ідеї для проекту. • Концепція газети (визначення мети, обговорення та прийняття концепції газети, її назви, рубрик, тематики матеріалів). • Формування редакції, розподіл обов’язків. • Планування роботи, узгодження умов випуску газети з адміністрацією. • Створення та постійне проведення прес-клубу. • Випуск газети. • Організація навчань для членів редакції та юних журналістів. • Моніторинг (аналіз та коригування). • Презентація проекту “Шкільна газета”. Очікувані результати:
• Створення шкільної газети «Вісник гімназії», де розміщені матеріали юних кореспондентів, в яких вони вільно висловлюють свої думки, своє ставлення до проблем, що їх хвилюють і, таким чином, реалізовують своє право на вільне висловлювання; • учнівська молодь набуває знань з громадянської освіти; оволодіває навичками співпраці з громадськими ЗМІ; • учасники проекту набувають навики роботи в команді, застосовують навички критичного мислення на практиці.