Форма проведення «Case-study + тренінгова робота» (аналіз ситуацій у поєднанні з відпрацюванням навичок) із запрошенням усіх учасників освітнього процесу.
Творча група по підготовці педагогічної ради:
Матвіїв Г.О. - заступник директора з навчально-виховної роботи;
Ожга Ю.І. –заступник директора з навчально-виховної роботи;
Михайлова С.А. – практичний психолог;
Бендзяк Х.С.– педагог-організатор;
Гущик М.П. – вчитель правознавства;
Шавалюк Б.Ю. -голова педагогічної спільноти класних керівників.
Питання підготовки до педагогічна ради-практикуму “Вплив оцінювання на психологічний стан учня”:
1.Роль учителя в посиленні престижності й об’єктивності оцінювання та в подоланні недоліків знань учнів.
2.Причини формалізму в оцінюванні знань учнів.
3.Самооцінювання знань школярем. Впровадження формувального оцінювання.
4.“З перших років життя, – писав В.О.Сухомлинський, – на тернистому шляху навчання перед дитиною з’являється ідол-оцінка. Для однієї дитини він добрий, поблажливий, для іншої дитини – жорстокий, безжалісний, невблаганний. Дитина намагається задовольнити чи, у найгіршому разі, обдурити ідола і поступово звикає вчитися не для особистої радості, а для оцінки". Ваше ставлення до цього твердження.
5.Послідовна, системно-оцінювальна вимогливість до учнів.
6.Умова та засоби, які сприяють оптимальному застосуванню оцінки.
7.Чи залежить статус учня в класі від його оцінок.
ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 12.09.2023р.
ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 30.08.2023р.
![]() Відділ освіти Сокальської РДА |
![]() Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України |
![]() Міністерство культури і туризму України |