Сокальська гімназія

  

Канікули :: Сторінки класів


1(5) клас 

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для  1(5) класу
 
 Перевіряємо вивчене з української мови

Гра «Хто швидше?»
Хто швидше випише сполучення слів, які є словосполученнями?
Українознавство й етнографія, любити народ, співати й танцювати, біля селища, народні обряди, культура збагачується, світогляд українців, фольклорна творчість, іти співаючи, розглядаючи експонати, християнська мораль, родина зростає, виступати на святі, дотримуватися звичаїв, посеред міста, верби і тополі, віра в майбутнє.
• Зробити синтаксичний розбір словосполучень трьох-п’ятьох на вибір.

Рекомендована література для 1(5) класу

1. Українські народні міфи та легенди
2. Українські народні казки: «Яйце-райце», «Три бажання», «Як лисиця Івана-баштанника зробила царевичем», «Чому море солоне», «Іван-вітер», «Цар Лев», «Золотий черевичок», «Про бідного парубка і царівну».
3. І. Франко. 3б. «Коли ще звірі говорили».
4. Олександр Олесь. 3б. «Все навколо зеленіє».
5. С. Васильченко. «Приблуда»
6. В. Королів-Старий. Казки.
7. М. Вінграновський. «Сіроманець», «Первінка».
8. В.Шевчук. «Панна квітів».
9. І. Крип’якевич. Історичні оповідання.
10. В. Малик. «Князь Кий».
11. М. та С. Дяченки. Казки.
12. Ю. Винничук. Казки.

 2(6) клас

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для  2(6) класу
Перевіряємо вивчене з української мови
Установіть відповідність.
Установіть відповідність фразеологізмів та їхніх значень.
Високо нести голову посідати значне суспільне становище
Високо літати гостро критикувати кого-небудь
Витати в небесах триматися гордовито
Вскочити вище халяв бути лідером у якійсь справі
Давати перцю набратися неприємностей
Грати першу скрипку спіймати дійсність нереально
• Скласти і записати 2-3 речення із фразеологізмами (на вибір учнів) 

Рекомендована література для 2(6) класу

1.  1. Володимир Винниченко «Федько-халамидник» (повністю)

2. Олександр Довженко "Зачарована Десна” (повністю)
2. Євген Гуцало "Олень Август”, інші оповідання
3. Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки” (повністю)
4. Віктор Близнець "Звук павутинки”
5. Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера” (повністю)
Додатково:
1. Б. Грінченко "Екзамен”, "Грицько”, "Украла”, "Сестриця Галя”, "Батько та дочка” (два на вибір)
2. І. Багмут "Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим”
3. І. Калинець "Дивосвіт”. Казки
4. Б. Комар "Диваки”
5. С. Плачинда, Ю. Колісниченко "Неопалима купина” (Історичні повісті)
6. Я. Стельмах "Найкращий намет”

  3(7) клас

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для  3(7) класу
Перевіряємо вивчене з української мови
Гра «Розпізнай фразеологізми».
Випишіть фразеологізми, з’ясуйте їх значення.
Любити батьківщину, брати близько до серця, стати вченим-дослідником, вийти в люди, багато говорить, витає в небесах, до останнього подиху, жити чужим розумом, кров з молоком, тримати першість, вірність у дружбі, як за гріш маку, мандрувати країною, розуму не позичати.
• Зробити синтаксичний розбір словосполучень трьох-п’ятьох на вибір. 

Рекомендована література для 3(7) класу
1. Іван Франко."Захар Беркут”
2. Андрій Чайковський."За сестрою”
3. Михайло Стельмах."Гуси-лебеді летять”
4. Анатолій Дімаров."Блакитна дитина”
Додатково (4-6 на вибір)
1. П. Куліш. "Січові гості”
2. А. Чайковський. "Богданко”, "Сагайдачний”
3. А. Кащенко. "Над Кодацьким порогом”
4. Б. Лепкий. "Казка мойого життя”
5. Ю. Опільський. "Золотий лев”, "Ідоли падуть”
6. У. Самчук. "Куди тече та річка” (перша частина "Волині”)
7. Г. Тютюнник. "Вогник далеко в степу”, "Облога”
8. В. Малик. "Таємний посол”

  4(8) клас

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для  4(8) класу
 
Перевіряємо вивчене з української мови
Коментоване письмо.
Котрі з поданих словосполучень побудовані неправильно? Поясніть, у чому полягає помилка. Замініть неправильні словосполучення правильними.
На засніженому подвір’ї, червоний гуаш, рідна земля, п’ятьох учнів, гостра біль, нове шосе, великий плакса, нова мебель, така білоручка, у зеленій траві, синє Дніпро, приватна розмова, до найближчої станції, велике кенгуру, весняні мрії.
• Визначте типи підрядного зв’язку слів.

Рекомендована література для 4(8)  класу 

1. "Слово про похід Ігорів”
2. Михайло Коцюбинський."Дорогою ціною”
3. Осип Назарук."Роксолана”
4. Володимир Дрозд."Ирій”, "Білий кінь Шептало”
Додатково
1. Наталена Королева. "Легенди старокиївські”
2. Л. Старицька-Черняхівська. "Діамантовий перстень”
3. А. Дімаров. "На коні й під конем”
4. В. Дрозд. "Кінь Шептало на молочарні”
5. П. Загребельний. "Роксолана”

  5(9) клас

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для  5(9) класу
Перевіряємо вивчене з української мови
Запишіть речення. Підкресліть граматичні основи, назвіть головне і підрядне речення, визначте тип підрядного. Намалюйте схеми речень.
1. День кінчався, уступаючи дорогу вечорові, що вже ховався у довгих тінях дубів, серед кущів ліщини, наче соромлячись сонця (В. Гжицький). 2. Немає в світі бурі, щоб огонь могла задути вічний та правдивий (І. Кочерга). 3. Віддайте мені мову, якою мій народ мене благословив (Л. Костенко). 4. І стежечка, де ти ходила, колючим терном заросла (Т. Шевченко). 5. Благословенна та ясна година, коли дитя читає «Кобзаря» (Д. Павличко). 6. Стали спускатися в яр, звідки повіяло холодом і проваллям (Г. Тютюнник). 7. Залазити в чужу душу – це таке ж злодійство, як залазити в чужу комору (М. Стельмах). 8. Хто хоче бути вольовою людиною, той не може не побороти в собі невпевненість (М. Хвильовий). 9. Як передать журбу без краю, що закувала серце в лід? (В. Сосюра).
 

Рекомендована  література для  5(9) класу

1. Біблія.
2. «Повість минулих літ», «Історія русів»
3. Сковорода Г. Вибрані твори.
4. Котляревський І. « Енеїда», «Наталка Полтавка»
5. Григорій Квітка-Основ’яненко «Конотопська відьма», «Маруся», «Сватання на Гончарівці»
6. Гулак-Артемовський «Рибалка»,
7. Гребінка Є. « Українська мелодія»
8. Гоголь М. «Вечір протии Івана Купала»
9. Шевченко Т. «Гайдамаки», «Кавказ», « Чигрине, Чигрине», « Великий льох», «Стоїть в селі Суботові…», «Сон» «У всякого своя доля»…»),
« І мертвим, і живим, і ненародженним…», «Катерина», «Наймичка»,
«Марія», «Назар Стодоля» , «Повісті» («Художник» та інші)
10. Куліш П. «Чорна рада»
11.Марко Вовчок «Максим Гримач», «Інститутка»
12.Багряний І. « Тигролови»
13.Герасим’юк В. «Перший сніг», «Жива ватра»
Додатково:
1) Володимир Малик «Чорний вершник»
2) Липа І. «Мати», «У невідому путь»

 6(10) клас

Розвиваємо логічне мислення.

Завдання заочної математичної олімпіади для 6(10) класу

Перевіряємо вивчене з української мови
Завдання на канікули.
1.Повторити правила правопису;
2.Розробити тестові завдання з тем:
Правила вживання апострофа
Правила вживання м’якого знака
Подовжені та подвоєні приголосні.
3. Підібрати фразеологізми, прислів’я, приказки з числівниками, пояснити значення.

Рекомендована література для  6(10) класу

 Обов’язкова література
1) Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я», «Князь Єремія Вишневецький»
2) Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», «Лихі люди», «Лихо давнє й сьогочасне», «Лимерівна»
3) Іван Карпенко-Карий «Хазяїн», «Сто тисяч», «Сава Чалий» , «Мартин Боруля»
4) Михайло Старицький «Оборона Буші», «Богдан Хмельницький», «Талан», «Не судилося»
5) Марко Кропивницький «Дай серцю волю, заведе в неволю», «Глитай, або ж Павук»
6) Іван Франко «Іван Вишенський», «Смерть Каїна», «Мойсей», «Бориславські оповідання», «Борислав сміється», «Перехресні стежки», «Украдене щастя» , «Перехресні стежки», «Сойчине крило».
7) Борис Грінченко «Каторжна»
8) Михайло Коцюбинський «Intermezzo», «Тіні забутих предків»
9) Ольга Кобилянська «Земля», «Людина»
10) Василь Стефаник «Камінний хрест», «Новина»
11) Леся Українка «Лісова пісня», «Бояриня»
12) Володимир Винниченко. Момент.
Рекомендовані твори про письменників
Р. Горак. “Тричі мені являлася любов”.
Ніна Бічуя. “Біла вілла”.
М. Олійник. «Дочка Прометея».
В. Суходольський. «Народна артистка».
Д л я д о д а т к о в о г о (самостійного) ч и т а н н я:
І.Нечуй-Левицький “Микола Джеря”, “Хмари”, “Над Чорним морем”.
Панас Мирний. “Повія”.
М.Старицький. “Молодість Мазепи”, “Кармелюк»
М.Коцюбинський. “На острові”
О.Кобилянська. “Царівна”, “Битва”, “У неділю рано зілля копала”.
Леся Українка. “Кассандра”, “Одержима»
С.Васильченко. “Талант”.
Р. Іваничук. “Шрами на скалі”.

Готуємося до олімпіади з інформаційних технологій
Умови проведення та зразки умов завдань для підготовки до олімпіади з інформаційних технологій читай тут  

  7(11) клас

Розвиваємо логічне мислення.
Завдання заочної математичної олімпіади для 7(11) класу

Перевіряємо вивчене з української мови
Завдання на канікули.
1.Виконати тести № 5-12 (завдання по підготовці до ЗНО);
2. Повторити пунктуацію складного речення.
Нагадування для учнів 5(9)-7(11) класів
Роль синтаксичних конструкцій у різних стилях мовлення
• Одні синтаксичні конструкції нейтральні, загальновживані в усіх стилях мовлення, інші – характерні для книжного або розмовного. Серед синтаксичних конструкцій є такі, що виконують поряд з інформативною емоційно- експресивну функцію.
• Неозначено-особові речення стилістично виразні. Ними користуються в усіх стилях мовлення – розмовному, художньому, діловому, науковому, публіцистичному. Неозначеність виконавців дії, зосередження уваги на самій дії – головне у змісті неозначено-особових речень.
• Називні речення також використовуються в усіх стилях мовлення. Але в різних стилях називні речення виконують різні функції. У розмовному стилі вони використовуються з метою передачі захоплення якимось предметом, явищем. У науковому та діловому - забезпечують лаконічність і точність повідомлення. Художньому надають емоційності, увиразнюють зображувану картину.
• Складносурядні речення найчастіше використовуються в художньому стилі (в описах і розповідях) для передачі взаємозв’язку предметів і явищ при змалювання картин життя. Функція складносурядних речень в художньому стилі зображально-експресивна. Таку ж функцію виконують вони й у публіцистичному стилі. У науковому та діловому стилях складносурядні речення передають часові, умовні, причинові, наслідкові зв’язки. Складносурядні речення, вжиті в розмовному стилі, надають йому експресивного забарвлення. Найчастіше складносурядні речення використовуються в художньому та публіцистичних стилях.
• Складнопідрядні речення в різних стилях мовлення використовуються неоднаково. У науковому стилі часто вживаються складнопідрядні речення з підрядними умови, причини та наслідку. В художньому стилі широковживаними є речення з підрядними означальними та обставинними. Для публіцистичного та художнього стилів характерними є також складнопідрядні речення з однорідними супідрядними, але такі речення не властиві науковому та діловому стилям. Паралельна підрядність надає реченням особливої експресії і використовується в художньому мовленні.
• Усі різновиди безсполучникових складних речень активно функціонують у художньому стилі. У публіцистичному мовленні безсполучникові складні речення – засіб досягнення виразності інформації. У науковому і діловому стилях ці ж конструкції забезпечують точність інформації. Але в цих стилях вони позбавлені інтонаційного емоційно-експресивного забарвлення.
• Складні речення з сурядністю і підрядністю використовуються у художньому стилі з метою образно-асоціативного зображення дійсності. Стилістичний прийом увиразнення цієї конструкції – однакова синтаксична побудова складних речень. У художньому стилі вони дають можливість створювати емоційно-експресивні розгорнені цілісні описи картин природи, виразні розповіді, роздуми.

Рекомендована література для 7(11) класу

1.М.Хвильовий.“Я (Романтика)”,“Іван Іванович”, “Сентиментальна історія”, “Кіт у чоботях”, “Вальдшнепи” 
2.Ю.Яновський “Вершники”, “Чотири шаблі”
3.В.Підмогильний. «Місто», “Невеличка драма”, “Повість без назви...”
4. Остап Вишня (Павло Губенко) “Моя автобіографія”, “Чухраїнці”, “Мисливські усмішки” (“Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки” та інші)
5. Г. Косинка “Фавст”, “На золотих богів”, “В житах”,
6. М.Куліш “Мина Мазайло ”
7. Іван Кочерга “Свіччине весілля ”, “Ярослав Мудрий”
8. Осип Турянський “Поза межами болю”
9. Улас Самчук “Нарід чи чернь”, “Марія ”
10. О. Довженко “Зачарована Десна”, «Україна в огні», “Земля”, “Щоденник”, “Ніч перед боєм”, “Воля до життя”
11. Іван Багряний (Лозов’ягін) “Тигролови”, “Сад Гетсиманський”, “Огненне коло”
12.Л. Костенко «Маруся Чурай», “Берестечко”
13. Григорій Тютюнник. “Вир”
14. О.Гончар “За мить щастя”, “Тронка” (новела з цього роману “Залізний острів”),, “Людина і зброя”, “За мить щастя”, “Собор”
15. Григір Тютюнник. “Три зозулі з поклоном”, “Оддавали Катрю”
16. В.Шевчук. “Дім на горі”
17. П.Загребельний. “Диво”; один з трьох: “Роксолана”, “Євпраксія”, “Я,Богдан (Сповідь у славі)”
18. Я. Стельмах. “Синій автомобіль”

Готуємося до олімпіади з інформаційних технологій
Умови проведення та зразки умов завдань для підготовки до олімпіади з інформаційних технологій читай тут  

   





  

Канікули :: Сторінки класів



Географія. Завдання для учнів.

6 клас. Повторити назви форм рельєфу суходолу за картою півкуль:

• Вулкани;

• Рівнини;

• Гори, плоскогір`я.

7 клас. Знати розташування на карті географічних об`єктів Австралії.

8 клас. Повторити основні кліматотворні чинники і показники клімату України.

9 клас. Знати основні райони металургії, її сировинну базу.Центри машинобудування України.

10 клас. Повторити форми зовнішніх економічних зв`язків та глобальні проблеми людства.

( суть проблеми, регіони поширення, шляхи вирішення)

 




Оголошення Навчальні програми Інструкції з безпечної поведінки Сторінки класів Проводимо канікули цікаво Сторінка практичного психолога